هک برنامه app bounty

اموزش دریافت گیفت کارت رایگان

هک برنامه app bounty

اموزش دریافت گیفت کارت رایگان

  • ۱
  • ۰

دور زدن برنامه app bounty

ما در این مطلب سعی داریم که به شما روش هک کردن اپ بونتی را یاد دهیم 

مرحله1:


ابتدا برنامه را از لینک زیر دانلود کنید: 

appboutny

وبعد ان را نصب کنید. سپس در ان ثبت نام کنید وبا ان حداقل 20 امتیاز بگیرید .

مرحله2:با برنامه لاکی پچر از این برنامه {app boutny}  چند کلون بگیرید و انونارو هم نصب کنید وسپس کد دعوتی که در برنامه اول هست رو

 در این کلون ها وارد کنید و با اونا حداقل 1 امتیاز بگیرید. بعد به برنامه اول رفته و امتیاز خودتون مشاهده کنید 



با این روش روزانه 1000-5000 امتیاز میتونید بگیرید. 

لینک برنامه لاکی پچر:

luckypatcher

نظرات (۱۲)

عالی بود ممنون

با این روش تونستم گیفت کارت ماین کرافت بگیریم

دهنت سرویس عالی بود تو یکروز تونستم

گیفت کارت گوگل پلی بگیرم


دمت گرم عجب ترفندی من 40 دلار گرفتم تو 3روز 
1000 بار ممنون 2 گیفت کارت گرفتم امروز واقعا متشکرم
روانی بود ترفندت 
به راحتی گیفت کارت گرفتم دستت طلا
من گیفت کارت گوگل پلی گرفتم. حلا چجوری وارد گوگل پلی کنمش؟
ممنون گیفت کارت ماینکرافت و ایکس باکس گرفتم دستت درد نکنه
چه با حال عجب حرکتی دمت گرم 
عالی بود فقط چجوری گیفت کارت گوگل پلی رو وارد کنم 
  • ناصر ملک پور
  • من گیفت کارت گرفتم ولی تو استیم چجوری واردش کنم جواب به امیلم ارسال کنید
  • محسن جمشیدی
  • من گیفت کارت گوگل پلی گرفتم عالی بود دهنت سرویس

    سلام دوستان عزیز من نمیتونم وارد برنامه بشم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنند لطفا.

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی